| rolling | in | the | deep |

vad sjukt det är ändå
man trodde man kunde sig själv utan & innan
tills man kastades in i en ny främmande fas
man blev kär
några månader senare möte man slutet
& ens inre blev bara till kaos
allt man trodde man visste om sig själv
visade sig vara helt fel
man fick börja om
lära känna sig själv på nytt
började se livet ur andra synvinklara
jag var inte oförstördbar ändå
& jag som faktiskt hade skyddat mitt hjärta så
aldrig släppt någon igenom
& hade inte heller planer på att göra de heller
men ibland möts man av människor
som ändrar på ens egna regler
vilket i slutändan gjorde att jag lärde mig en livsviktigt läxa
¯
att aldrig mer släppa någon in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0