| the | day | i | will | become | a | shell |

glömma cancerpinnar öppet hemma
ha ont i magen hela den
tänk om hon ser dom
kmr hem & känner på mig att hon måste ha upptäkt dom
iskall
väntar på att klockan ska bli tio
väntar på min dom
hägning eller halshuggning?

skär gärna ut mitt hjärta som straff
de kan jag gå med på
så jag slipper känna dess tydliga slag
under tröjan min
så fort du hamnar inom min radie

eller ta ut min magsäck som vänder sig ut & in
när hon stiger in & får dig att le
så som jag fick dig att le
en gång en mkt mkt kall vinter

skär ut mina stora bruna när ni ändå är igång
vill inte se mer
vill inte förgävas försöka få dina grön/blå att möta mina mer

skjut skallen av mig
skjut alla miljoner fjärilar i magen som jag inte visste fanns
tills idag

vill inte ha dom där
vill inte ha nåt där överhuvdtaget

ta bort de som gör ont
låt mig bli ett skal
jag vill
ha
va 
ingenting
bara ett varmt tryggt
mörker
utan din lukt & krigsmålning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0