forever

visa kvällar är osäkerheten mer påtaglig än andra
visa kvällar vill jag bara gömma mej för verkligheten
visa kvällar vill jag gråta mej till söms & vakna upp när allt är över

en sån kväll är ikväll
men jag har väl mej själv att skylla
lyssnar man på 'forever young' på repeat i ett mörkt rum med bara stearinljus
samtidigt som man trycker upp din msn-ruta gång på gång utan att våga
ja då, då har man bara sej själv skylla helt enkelt

men allt är så stort & så svårt
jag är alldelses för vek för att handskas med sånna här saker
sånna här meningar, känslor, blickar, leenden & kaffe latte ögon

du dra in mej på stigar som jag aldrig gått förut, utan att du vet om de själv

samtidigt som du gör mej så lycklig, så gör du mej oxå så osäker
samtidigt som du tar fram mina bästa sider tar du oxå fram mina värsta

jag vet ju exakt vad jag behöver göra men har jag någonsin gjort nåt som jag borde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0