lovelatte


vet inte vad de är med dej b som gör mej såhär
i varje andetag finns du, i varje in & ut andning
i varje leende, i varje tår
i varje snesteg & i varje danssteg
jag är din största bevakare, vill veta om varje steg du tar
men fortfarande är jag en bevakre på tryggt avstånd
är fortfarande för feg, för långt inne i mitt skal,
för att göra nåt åt de faktum att vi inte andas tillsammans,
särskilt i denna månad, runt de röda/rosa datumet,
så grubblar jag extra mkt av min tid på dig b
när jag går förbi alla plast-rosor, hjärtmönstrade grisar
& detta oändliga havet av hjärtan av alla dess slag
så etsar du dig fast på min näthinna som ett plåster
fast inte som ett obehagligt infekterat hudfärgat plåster förstås,
utan som ett nytt, hello kitty mönstrat plåster
som man satt fast på sin kropp bara för att de var så fint.
ett sånt plåster är du för mej b,
ett rosa hello kitty plåster med världens galnaste humor
& med stora kaffe latte-ögon to die for,
men den största & enda fågan är nu,
vilket slags plåster är jag för dig?

Kommentarer
Postat av: nillijus

åh, fint fint fint!

och det vet du att jag tycker ;*

du är duktig

<3

2009-02-07 @ 11:59:14
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0