kod-namn


Nilljus är en smart tjej tycker jag.
hon kom på att, tänk om b tror att de är some other guy jag skriver om
& inte om honom,
eftersom att han inte börjar b
men nu tänkte jag klar göra detta.
"min" b börjar inte på b, utan de är bara ett kod-namn han har fått,
likadant med alla andra pojkar jag skriver om
alla har kod-namn,
jag har världens bästa system när de gäller dom där kod-namnen,
& de är bara några få utvalda som vet hur systemet funkar tihi^^
okey, så nu har jag förklarat de där & nu är allt i sin ordning!
Tack Nilljus för att du är så smart, ibland^^

Kommentarer
Postat av: nillijus

haha, vadå ibland? :O ALLTIS ska det ju stå ^^

..eller okej..alltid kanske inte riktigt stämmer..



åh, nu känner jag mig utvald :D hihi

<3

2009-02-07 @ 12:09:12
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0