|kyss | mig | inte | det | kommer | bara | leda | till | nå't | ont|

tror de är dax för ett stop, ett slut nu
innan det är försent
innan jag faller hals över huvud

ett slut på all smärta som jag skaper åt mig själv
genom att hänga upp mig på fel människor
sluta låta dig bestämma
sluta titta på din nacke & bara önska att du ska vända dig om
mot mig
låta bli att vänta på att du ska svara på mina sms mitt i natten

jag vet ju att jag borde lägga all min uppmärksamhet
på nån helt annan, b

detta är inte hälsosamt for my twisted diamond heart
jag är alldelses för lätt charmad
för lätt lurad
för dum

förstorar upp
klänger mig fast
kanske vill ha mer

på tisdag har jag 16 dagar på mig att fokusera
på mig själv
& b

men jag vet att när dom 16 dagarna är slut
kommer jag inte kunna låta bli
fast att jag vet för mitt eget bästa
att jag måste

Förbjudet är spännande,
kommer aldrig kunna låta bli det


Kommentarer
Postat av: lojs

<3<3

2009-12-13 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0