| 6 | december / hold | me | close | try | and | understand |

and here we go agine
efter 2 veckor behövlig tystnad
reahabliterings tid

för att sen köra med så ärliga kort som de bara går
nästan
ännu inte 100% ärlig
mitt fega fel

& aldrig har osäkerheten fått mig att le så
du klär i osäkerhetens slöja
den gör dej mänsklig
vilket du ju faktsikt är

om de ändå kunde vara så lätt att tysta ner hjärtat
som du säger att de är
vad mycket lättare allt skulle vara då 
men du har kommit längre i din komma över process
själv står jag fortfarande & stampar på samma ställe
vill inget helldre än att glömma the boy with the big b.
men samtidigt inte

nej tysta ner hjärtat var de
hjärnan före hjärtat
fast min hjärna säger ibland också nej till dig
precis som alla andra
men jag kan inte leva mitt liv genom att bara lyssna på andra

de här är ju faktsikt inte så blodigt
inget löfte om nånting
bara en livs viktig räddnings expedition
så vi inte drunknar i självmedlidandens djupa gap
livnära sej på den andra

äsch life is just life and girls just wanna have fun
om de inte vore för att jag är
livrädd
för att lite på nån som du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0