| silent | shout |


Fast att de snöar mer än nånsin ute & att jag & Becka har varit ute halva kvällen i snön & byggt en snö-elefant utan huvud & åkt spark, så har musten lite gått ur mig lite just. Snavt lite på målsnöret. Har massa tankar som virrvlar som små förvirade snö-flingor innanför mitt pannben. Vill helst bara gömma mig under mitt täcke & sova till julafton, sen somna om igen & sova hela dumma nyårsafton & vakna igen den 1 januari. Krypa längre in i min lilla bubbla, mitt trygga bo, där jag på senaste tiden spenderat mesta dels av min vakna tid. Vill bara stänga av omvärlden helt ist för att blunda & låsas som att jag ser, vet. Det gör för ont i mig.

finaste bilden i min bild-mapp: etc

Kommentarer
Postat av: Lojs

du är bäst gullis!

2009-12-16 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0