Löv

kärlek.
de är en fin uppfining tycker jag!
mer kärlek i alla lägen! =) =)

på tal om mer, hur gullig är inte MER reklamen på tv??
ni vet de söta paret på stranden & alla kärleks-pilar,
& så sjunger dom "ljus genom molnen..." sen kan jag inte mer!
den iaf, ur söt reklam tycker jag,
jag vill oxå sitta på en strand, få en pil i sidan, en kyss på munnen & ett rosa moln under rumpan!

shit jag tror nån jävel drogat mej i smyg med lycko-piller & kärleks-tabbleter lr nåt!
på dettta inlägg låter de ju som om jag är värsta afrodite lr nåt!
jag som hatar alla hjärtans dag ju!
& inte är jag nöjd i ämnet kärlek inte!
men just idag kvittar de vilket!

Pössss!

& själklart:
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0