Jag är så långt ifrån ett biblotek du kan komma

klockan går så sakta nu för tiden, iaf just nu.
har redan gjort allt på min to-do-lista, förutom att städa försås men de tänker jag inte göra
vill bara vakan upp till en ny dag
tror att de är första gången jag längtar till en måndag,
men jag saknar alla jag kommer träffa i skolan & på bussen imorn
& så slutar vi tidigt imorn & så ska jag klippa mej oxå
tror att detta kommer bli en konstig & spännande vecka
som typ alla hjärtans dag fast på 7 dagar, seven days
jag som inte ens tycker om alla hjärtans dag
men ni vet den där förväntan & späningn man har på alla hjärtans dag
kommer han ge mej ett pappers hjärta? sitt riktiga hjärta? lr en ros kanske?
så känns det iaf för en stund tidigare idag

vet ni vad jag vill göra alldra helst imorn?
sätta mej i ett fönster på bibblan & skriva massa fina saker
kanske snacka med en vän lr få en kyss där i fönstret & solen
ska nog ta & gör de, när jag klippt mej klart ska sätta mej där
& be alla känner komma dit & mysa med mej
älskar atmosfären på bibblan i Nyk
kan inte sätta fingret på det men nåt där gör att jag trivs
lite konstigt för jag är ju motsaten till ett biblotek
jag är ju högljud, liten & korkad
i en bibbla är de ju stort, tyst & fullt med smarta böcker!
ska nog ta & sätta på mej pyjamas nu & vänta på att folk ska tid för mej på msn


The leaves are changing colors


Godnatt min frön ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0