en kärlekshistora om den finaste snö

ojoj
sitter här & fån ler & har en stor flaxande flamingo i magen (inga fjärilar här inte)
jag tror jag är fast igen
jävla b!

har inte berättat hur de går med b k & q, de är kanske för att jag inte ens vet sj hur de går.
ja tror kanske att vi kan strycka q iaf... sad, men de har vart tyst ett tag nu & jag vet inte vad jag ska säga
det finns inget att säga heller, synd för de hade kanske blivit jävligt bra om bara herr q hade visat samma
intresse som i början.
dom säger att q är blyg & klomplicerad men jag säga att i början märkte jag inget tecken på blyghet mot mej över huvudtgatet vill jag lova, de är som att q upptäckte sen att jag var alldelse för mkt & alldelses för svår för honom att klara av
& drog då sej txb, för att låte mej sitta & undra vad som hände! tack för den

k har jag ingen aning vad som hände där heller, de rann ut i sanden & jag känner nästan ingenting heller längre,
ingen skada skäd

b... ojoj kan inte släppa b alls
de är som snö,
ibland bara vräker de ner & man blir lyklig & åker pulka, fort, fort & man dricker varm oboy & äter lussekatter, 
ibland är de fruktansvärd snöstorm & man måste gå i hem i motvind & man får in irreterande snö innan för hjärtat & man önskar att de aldrig hade börjat snöa,
ibland kan de va lagom med snö, men sen får man en hård snöboll i nacken så det svartnar för ögonen
& ibland kommer det inge snö alls & atingen så är man glad för de så man slipper långkalsonger lr så längatar man ihjäl sej efter dom små snöflingorna!

det har vart dåligt med snö på ett tag nu ( i dubbel bemärkelse) & de har vart ganska skönt, men nu,
nu är de jävligt mkt snö & jag åker pulka hela dagarna, skrattar & snön smällter när de kommer emot mitt dunkande hjärta
jag ska nog spara lite snö i frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0