| tomorrow | people / lodräta ränder |

_igår jobbade jag i mina kalas, cirkus brallor - åh man kan inte bli annat än glad av dom!
efter en mycket bra arbetsdag (finns inget som gör mig så glad som att få jobba med mina fina kollegor) åkte vi till släkten i Trosa & firade bästa kusin Fredrik & Mormor.
resten av kvällen hängde jag med j & jeppe hemma hos j, öl & ljuv musik innan vi gick vidare till cocktails, skrattade ihjäl mig på vägen hem & somnade till sist i j's armar. utmärkt lördag. ++++++

/byxor,rock,brillor&väskah&m /tröjabikbok /converse /

Kommentarer
Postat av: hanna

fan va schyssta brallor martinis!

2012-03-26 @ 18:05:49
Postat av: julia

Byxorna var så himla galet snygga!

2012-03-28 @ 20:37:46
URL: http://byjulia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0