| destroy | what | destroys | you |

& så mötes vi igen.
du ville kramas & stanna & prata.
jag ville spotta dig i ansiktet & gå därifrån
gav dig iskallt kall prat & vände ryggen till
du ville veta om allt var bra & la handen på min axel
(hur fan kan han ha mage att tro att han skulle få en kram?!)
allt var över på 2 korta röda
jag gick därifrån med huvudet jävligt högt
& visade tydligen att jag inte alls hade lust att byta artighets fraser med dig
för jag vill inte vara artig
inte alls
skakade i hela kroppen innan det på riktigt hunnit smällta in
pratade högt med själv
kom plötsligt på att - herregud jag kände INGENTING!
inget knyt i magen, inga fjärilar
betyder den här nya insikten att jag är över dig?
jag tror fan på riktigt att de betyder de
över. över. över.
på riktigt
helt jävla fantastiskt
jag har gått vidare - uppåt & växt
medans du står & stampar på samma ställe
det kan du lätt ha efter alla gånger du stampat på mig
sist tog det 7månader
denna gång 3månader
jag är hel nu.
årets hittils bästa upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0