| you | bleed | just | to | know | | your | alive |

jag är beroende av beröring, ljuva toner, uppmärksamhet & cola.
jag gillar mopsar & att hålla handen in pupblic
jag äter alldelses för oregelbundet.
jag säger ja till alldeles för mkt, men mest säger jag ja till livet
jag trivs inte med att sova själv, vara på höga höjder
jag är dålig på att vara tyst, modig i rätt situationer, på att svara i telefon.
jag är rädd för att livet inte ska bli som jag tänkt mig, för att bli ensam, sårad.
jag älskar att dansa, vara på festivaler, pussas, skratta, secend hand-fynda.
jag tror på att allt kommer lösa sej tillslut ändå.
jag är beroende av beröring & uppmärksamhet, musik & av cola
jag gillar mopsar, skor & att sova sked
jag äter alldelses för oregelbundet
jag säger ja till nästan allt, ibland alldeles för mycket
¯
jag trivs inte med att sova själv, vara på höga höjder, 'vara mellan två jobb'
jag är dålig på att vara tyst, svara i telefon & på att spara
jag är rädd för att livet aldrig ska börja på riktigt, för framtiden & för att bli heartbroken igen
jag älskar att åka på festival, dansa mig svettig, hänga med fina människor & min syster framför allt
jag tror på att allt kommer lösa sej tillslut ändå

Kommentarer
Postat av: Zelda

Men åh fina du!

2012-01-24 @ 14:52:39
URL: http://zeldaringstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0