| tacos | & | pojkar | med | maskros | lampor |


_idag har vi ägnat kvällen åt det här - äta tacos vansinnigt länge, drukit öl & kollat på harry p x 1 1/2.
egentligen skulle vi drukit öl med två fina herrar, i glada vänners lag, men den ena hern blev istället sjuk. den av dom två som jag tycker är ovanligt fin. han som fyller mina dagar med fina & knasig sms. allt är lite luddigt, skevt & egentligen halv förbjudet, men vi struntar i det & mår bra av varandra ändå. läskigt.
så nu längtar vi istället efter feber-fria dagar & tills på torsdag, då vi förhoppningsvis kan ses istället.
nu ska jag försöka sova i julias soffa med sofie. imorgon ska vi diska, handla öl & jag ska åka hem över natten.
fint att detta inlägg gick från att handla om tacos till att handla om han. men jag gillar ju både tacos & pojkar med maskros lampor. +++++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0