| daytime | dillemma |

_dö tidig frukost på meek - jag, rara pensionärer & keith richards, traska upp i den bitande kylan till sjukan för att ge blod, åka klaostro-hiss, gå ner till stan igen, prata med finaste madde på jobbet, döda tid innan min klipptid som jag ändå på nåt vänster missade, då jag tagit helt fel på tiden, sur åka hem igen fortfarande ful i håret & med en underbar fml-känsla, se på sex and the city i soffan, baka kladdkaka, få finaste grabbarna över på fika -snacka skit & hålla låda i fler timmar, säga hejdå, slockna i sängen med alla kläderna på - sov en timme, äta pyttipanna & nu te, bulle & mer sex and the city. bra dag förutom den där klipptids incidenten, snurriga lilla jag asså, suck!
_vad har ni haft för er? ++++ /två bilder från dagen, från min instagram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0