| hultsfredsfestivalen | återuppstår |

bilder från hultsfred 09'
¯
Min första kärlek har återuppstått! jag kände det fan på mig. fast att man hört rykten lite här & lite där om en återupplivning, så har man inte velat tro det, förns de verkligen är sant, på pränt, på riktigt, tills idag! är kanske världens lyckligaste right now!

kommer ihåg som om det var igår, när Julia ringde & berättade att de inte blev någe Hultsfred 10', att som dom sa då, "kastat in handduken" 2(1?) veckor innan de var dax för avresa. kunde inte förstå att det var sant! till Hultsfred 10' hade dom nästan prickat in alla min favorit band/artister & jag hade varit lyrisk i veckor över att jag skulle få se 30STM 2ggr under loppet av 4 månader, se min Markus Krunegård för 3ggr, få gråta floder till Melissa Horn etc.
men min planerade festival sommar som skulle bli tredje besöket till smålands skogar & fina Hultsfred, fick ett snopet slut. inge klafs i gummistövlar, inge kebarulle kl3 på morgonen, inge obekväm & obefintlig sömn i ett tält på sniskan, inge varm öl & inge underbara live framträdande framför Hawaii vid sjön Hulingen som man får läskiga sjukdomar av bara man tänker på att bada i den, men som såklart gör ändå.
¯
men nu är de slut på krokodil-tårar, sommaren 11' watch out!
¯
för mer info: 

men nu är det slut på krokodil-tårar, sommaren 11' watch out!!
för mer info:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0