| min | älskling | har | ett | hjärta | av | snö |

_detta var anledning varför jag var så lycklig i söndags & glad över att jag hade haft en sån bra helg - julfest med jobbet, med tillhörande julklappsutdelning, vin, skratt & sandra fick bästa julklapp i form av en flöjt, vidare mot julbord, öl, snapsvisor, drinkar, vidare igen för dans, dans, dans, shotar, mera vin & drinkar, skratt i mängder & bara glada miner, svettas på dansgolvet halva kvällen för sedan tack för mig & säga hejdå till landets bästa kollegor & möta upp med julia & j för fortsatt öl-drickande på annat håll. somande sedan lycklig & gick några få timmar senare upp för att jobba söndagen. finaste kvällen. ++++++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0