| and | I've | never | been | better | then | I | am | tonight |


Igår kväll träffades jag & mina vänner för första grill/mys kvällen på Skäret för året!

Vi blåste såpbubblor (såklart), käkade chips, myste, kedjerökte, drack öl & mådde bra. Jag var galet övertrött & vild & tycke precis allt var knasigt kul. Bästa känslan.

De var tätt fuktig äckel dimma så man såg inte ens över till andra sidan eller bolag & dygnsur blev men oxå. Men ganska fint var det ändå.

Efter flera timmar när de bara återstog 4st tappra soldater kvar - jag, Lille, Tess & Lille, drog vi hem till Jimmi & kollade på porr bloopers, knasiga/awesome videos på youtube, skrattade så jag fick kramp & mindes de glada 90-talet med hjälp av bla Aqua. Vi kl 2 sa vi adjö & gick hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0