| måndag / sexy | sidewalk |


Upptäkte att de var min favorit Peaches Geldof till vänster.


Bara för att hans t-shirt är galet klockren.


Vill oxå ha knall-grönt nagellack. Ska lätt inhandlas när lönen trillar in.


Pic's: The cobrasnake / sexy sidewalk

Imorse var de rena istiden igen & mina växlar hade frusit på 3:an så jag kom typ ingenstans. Men på eftermiddagen kom solen tillbaka & jag satt nästan & svettades i mina svarta leggings, när jag, Elben & Viktor satt ute på våra bänkar på hantverk & solade & snakade skit. Vid kl3 började jag jobba som sakt, de gick kanon & huxflux var kl18 & jag kunde åka hem med Daddy igen. Likadant blir de imorn - Jobba 15-18.

Just nu håller jag på att läsa ut "Herr Arnes Penningar" av Selma Lagerlöf till imorn. Faktsikt ganska underhållande, men de finns ju andra grejer jag vill syssla med nu, så jag stress-läser igenom den. Tur att de bara är en kort roman & inte nån fetting med 700 sidor i sann Harry P. stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0