| ungdomen | brinner | ge | mig | eld |

vika kläder som legat på mitt golv av ljust furu i en hel evighet. jag hatar att vika kläder & furu. & ljusmanschetter. det tråkigaste är ju att alla kläder är super skrynkliga så jag måste stryka dom oxå, innan jag kan vika in dom i garderoben. men de är smällar man får ta om man är för lat för att vika in plaggen direkt ist för att kasta dom på golvet & sen trampa på dom om & om igen.

om några timmar efter en hel del strykande & en ensam lunch på min altan, åker jag & J & C till grönan. vi ska bara äta sockervadd & gå lustiga hustet. känna på sommaren som J sa. känns bra då läskiga karsuseller & höga höjder inte riktigt är min cup of té. inte alls faktsikt. står inte ut med den där känslan i magen när man åker fort fort. magen vänder sej. ut & in. känns ungefär lika hemskt som när fjärilarna i magen skjuts ihjäl.
så enbart snälla karuseller, sockervadd & förhoppningsvis spökhuset. för konstigt nog hat/älskar jag att bli skämd. knasigt.

om 4 dagar börjar mitt vikariat på riktigt. fram till dumma oktober. till hösten liksom. höst. galet lång tid. tror denna sommar kommer bli ganska bra ändå. får akta mej för att ta ut mej bara. är ju inte direkt van att jobba 23.5h i veckan & sådär 4 helger på rad. varva ner. andas. viktigt.


Kommentarer
Postat av: tovi

amen tack muppi :* och right back at ya! ja jag hoppas det också. hihi ja när allt är i sin ordning så äre klart vårt lilla kärleksbarn ska komma och äta GLASS hoppas jag? marängsvish (hur fan det nu stavas??) för jag fick coola skålar till det i inflyttningspresent :D hihi puss!

2010-06-29 @ 11:02:10
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0