| and | i | was | stuck | in | the | middle |


God Kväll mina frön. Eller god natt/morgon. Klockan slog ju just söndag & här sitter jag som så många andra kvällar medans Daddy gnäller att de är sent & bla bla bla!

Idag har vi varit i Trosa igen & grattat min kusse David & nu på kvällen sett på Mellan, Heja Salem säger jag bara. Tänk vad mysigt de skulle vara att ha lilla Salem i garderoben. Ta fram honom när man vill ha nån att spela vänd-10:an med, diskutera händelser i återvändsgränder med eller bara ha honom sittandes där inne, bland alla mina miljarder par skor. De vore nåt de! Detta är min bästa Salem låt.

Vad har lilla jag gjort mer idag då? Jag har faktsikt skrivit av mej med hjälp papper & penna för en gångs skul, ist för här på bloggen. Längsen detta hände. Förut hade jag alltid med mej en guldig liten anteknings-bok överallt jag gick som jag kluddrade i när jag bäst behövde. Nu för tiden har bloggen tagit över.
Men idag behövde jag skriva bara för mej själv, för min skull, om saker som är alldelses för privata, tom för mej, för att skriva ned här, för er.

Nu ska jag faktsikt ta mitt förnuft till fånga & sova. Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0