| friday | lights |


Min fredagskväll började med att gå hela långa vägen upp från bussationen hem till Tönt & Stenkulla.
Där förade vi lite, gjorde en så sjukt ful & roliga dans till TiK Tok & spelade spel. Senare drog vi oss neråt stan & hamande på Volym. & där hade vi galet skojigt, såklart fram till stängning! Hade som vanligt nästan klassfest ett tag, på dansgolvet. Hv07 + krogen = SANT!
Däremot slutade kvällen inte så bra som förra helgen, min mage vill inte riktigt som jag vill. & idag mår inte 100% men inte så jätte jätte dåligt heller, skönt! Men galet seg är jag dock! Så idag ska jag enbart spendera eftermiddagen med att se på Step Up & ha snacks buffe med popcorn & cihps etc. Åh de blir ju kanon!
Idag fyller våran fina Jimmi-boy 19 oxå, så få se om man blir bjuden på någe tårtkalas senare, annars tänker jag fan bjuda in mej själv!

pic: fashion flash


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0