|min |18:onde |födelsedag |del1 |förmiddagen |pickniken|


Jag började min första morgon som 18:åring med att käka äggmacka, dricka te, titta på mej själv i tidningen & få en enorm bukett blommor av daddy. N's bild.


När mina päron & Becka åkte för att spela match på NGIF-dagen, myste jag runt själv i morgonrock i några timmar innan Andie & Nilljus kom hem till mig för att grädda plättar med mej & paka för min födelsedags-picknik. N's bild.


Vi åkte till lekparken i Sjöskogen där vi åkte linbanan (jag garvade som en 5-åring) innan vi satte oss på ängs-kulen brevid. N's bild.


Där i det höga gräset satt vi & mumsade på våra tjusiga rosa plättar.



Prillis.


Andie & Jag. N's bild.


Vi hade himla tur med vädret på min dag



Vi låg där på våran filt, värmdes av solen, skrattade åt ingenting & hade girl talk. Vi glömde självklart bort tiden när vi låg där & myste, så fux flux var tvugna att cykla hem igen, pojkaran skulle komma vid halv7 & vi åkte från Sjöskogen vid halv6 haha lite stressigt^^ När vi kom hem till mej igen var de bara att svida om & börja med maten and the rest is history (bilder från kvällen kommer) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0