090910

Hejsvej! dåliga uppdatering dom här dagarna fast att haft all tid i världen nu när jag bara varit hemma & varit sjuk. Men jag har inte haft någon vidare lust att blogga, har ängnat mej åt att se på massa film & o.c, ätit godis & glass, läst massa bra böker (boktips kommer!) skratta med mamma & Becka som oxå varit sjuk, sooovit, snorat, hostat lugorna av mej, lyssnat på massa bra ny musik (spotify är nog de bästa) & bara tagit de lugnt & kurerat mej & de har gett resultat för nu är jag frisk igen & imorn äre dax för skola igen för min del & sen äre helg igen! Wiiehu för att min skolvecka är endas en dag lång hehe. Slutar kl 14.50 imorn! Vet inte vad som händer imorn kväll, men förhoppningsvis nå kul får nu är jag ganska trött på att ligga stilla hemma ensam. Jaja nu ska jag sova & Becka så få datorn. Så natti natti boys and girls ♥

OBS: 11 september imorn......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0