Nyårsafton08

-hej här kommer segertåget....

Här kommer alla bilder från den trevliga Nyårsaftonen vi hade hemma hos  min kära vän Tönt!
Vi var ett härligt gäng på 6st brudar; Tovetönt, Jag, Nilljus, Jozze, Emma & Julia + Keno såklart!

Dom 3 övre bilder + den alldra sista bilden är mina, resten av bilderna är Tönts (tack igen för bilderna<3)
Enjoy Bitches!

När vi kom hem till Tönt (jag & Nilljus kom dit först, yes! :D) så började vi med maten!

Färg uppdelning på drickan, tjusigt!

Emma & Jag tyckte maten var super! Tummen upp!

Alla brudar - Tönt, vid bordet, Nilljus vill ha notan ser jag!^^

champagne!

Julia satte små Ängel-konfetti på glas kanten, fint!

Här har Julia vart igång igen, en kapsyl-hög på Jozzes äkliga elefant-öl!

Jag & ljusen

Oj här vet jag exakt vad vi pratar om, om mrk. Emma, Jag & Jozze

Sen skulle jag & Nilljus pose:a tsm, men vi bara garva^^

En ganska normal bild blev iaf tillslut.

ToveTönt & MarreMupp<3

Tummen upp! Jozze, Emma, Nilljus & Jag

Här vet jag inte vad vi gör :s Alla tittar åt olika håll^^

Tove var så tjusig i klänning från monki, lockar & röda lips!

Emma min hippie-kompis för kvällen & Julia

Dans hela kvällen till gammla klassiker som "bag in da box" & till "segertåget! (Y)

Fucking love this pic! Puss & Peace baby!

Tönt bytte sen outfit som en sann värdinna, här med Julias balla geek brillor!

Senare drog vi vidare mot en fest & sen till Hamnen för tolvslaget! Efter flera timmar med
mingel i hamnen drog jag, Tönt & Tobias till Cosmos för en liten "nattmacka" (pizza!)
Vi skulle vidare på efterfest men de sket sej så vi gick hem till våra sängar ist!

TACK FÖR VÄLRDENS BÄSTA NYÅRSAFTON BRUDAR<3


Kommentarer
Postat av: tovi

åh äntligen har du lagt upp från nyår :D

tack själv martina.

puss

2009-01-06 @ 19:03:30
Postat av: percie

åh, den här kvällen var fin, väldans fin :D

men bilderna på mig går nog inte under ordet fin ^^ haha.

tack själv för en kanonkväll martina

<3

2009-01-07 @ 21:41:07
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0