big poo-poo

Vet ni?
Idag har jag varit hos min söta tandtant & byttit tråd & fått massa annan ståltråd i underkäken på tandställningen & fått en lång gummisnodd, samma som jag hade förut fast där nere, i överkäken! Naaj lr hur? Visst låter de härligt & behagligt? Som en weekend till Bahamas ungerfär, right?
Nja inte dirket kan jag lova, snarare som en 1dagars tripp till Rysslands skumaste kvarter  i ett trångt, trångt tåg & så är de så där iskallt så man är tvungen att ha en såndär stor pälsmössa på sej, typ så!
Men just nu gör de inte riktigt så ont kanske, överdriva är mitt mellan-namn liksom!

En anna sak som hänt idag är att jag & min kära klass har haft stora bajs-dagen! Jippi tyckte vi^^
För ungefär så mogna är vi, så vi garvar åt bajs humor! Lr ja, vi garavde åt Eves fina smeknamn hon gav oss!
Jag var big poo-poo, Malin var little poo-poo & Jos var middle poo-poo!! Kul va? ^^
Sen på svenskan efter våran skruvade lunch-rast, så skulle vi skriva insändare & då valde Jos att skriva om att folk måste plocka upp deras hundars bajs & då var igång igen & varje gång nån sa 'bajs' lr 'poo-poo' så garavde alla brudar i klassen. haha tyckte vi att de var! Killarna fattade ingenting^^

På bussen hem satt jag & garavde me Anna medans Nilljus på andra sidan försökte nyfiket få reda på vad vi fnissade & pratade om (om dej Nilljus ditt pucko!^^<3) en mkt bra hemresa tycker jag:D

-Nilljus sen när jag tar bort min tandställning ska jag ha tandställnings-party!
-Vadå du menar tandställnings-release-paty? ahhah xD


sen har de nog inte hänt något mer över de vanliga i dag i think!
(lr joo, jag såg både q & b idag, blev mest irreterad är jag såg q, men b, ojoj sluta göra mej så konstig när jag ser dej, okey?)

Pöss på er så länge ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0