Års resumé - 2008



H
är kommer den efterlängtade års resumén som jag kämpat med i flera flera dar,
nu med ännu mer bilder än på min bdb! Välkommen på en resa genom mitt 2008:


-JANUARI-

Året började med en nyårsafton då jag försökte lära mej GH, snöade gjorde denna nyårsafton oxå.

Julle & jag var mkt i stan på jullovet & roade oss.

Skolan började igen & jag var mest sjuk. I 4 dagar bodde jag & Julle själva i hennes pappas lägenhet på Brandholmen. Vi leket vuxna, käkade massa pizza, semlor & levde som i en liten bubbla.

Lille, jag & julle köpte även våra Avril biljeter denna månad oxå.



-FEBRUARI-

Jag blev sjuk igen, Doris (r.i.p) hade namnsdag. Alla hjärtans dag blev fin i år,
dagen spenderades med fina klasskamrater & massa massa fika.

Sportlovet började med tusen svarta tårar så jag bodde hemma hos julle hela lovet.

Hennes mamma var i Florida så vi leket rövare med allesamans, de var alltid fullt hus & vi bara åt godis, såg film & sov så lite som möjligt denna vecka. Du kom från klar blå himel & jag fattade ingenting. Fast att jag inte mådde bra i hjärtat så va denna vecka väldigt fin eftersom att jag var omringad av dom finaste jag vet. När skolan började igen flyttade jag hem igen. Vi köpte våra kent-biljeter & på månadens extra dag gick vi på gymnasefesten, träffade dej b igen & säll kokakde ihop massa planer för att hjälpa mej^^



-MARS-


Säll & jag startade vårat lilla "projekt":P Bowlade med klassen, Vi satt i solen på varje rast & jag hade hängslen & hatt mest hela tiden. Den 13 var det äntligen dax för Kent-konserten på Rosvalla, jag var jätte jätte sjuk denna dag (min vanliga otur) men jag stog näst längst fram ändå & var lycklig! Dagen efter så hade vi klassåterträff med alla vi gått lekis till 6:an med!

Den blev lyckad, fast att jag var (svart)sjuk. Vi snurrade fortfarande runt i en konstig karusel & jag fattade fortfarande ingenting. Påsklovet kom & även detta lov började med katastrof så jag bodda hos jull nu med ist. Jag Jull & Säll umgicks hela veckan. Jag stuckade tummen & kludrade ner b:s namn i min kalender all the time & Julles dator blev full med våra sparade msn konversationer. Näst sista dagen denna månad bildade vi Facethree & våren var här på allvar.



-APRIL-




Första april tog Julle & Säll ut sina mopar igen & jag var lyklig där jag satt bakom Julle & flaxade med armarna.
Vi var med i sn på fetaset bilden. Fixade praktikplats på h&m till hösten.

Julle & jag fotade varandra barbenta i kläning på första skeppsviks badet, de var skit kallt men jävligt fint blev de! Allesamans hade en mysig kväll/natt en fredag på skäret & k var med oxå. Letade senare över hela skäret efter martin^^ Jag glömde kvar kameran där & fick panik men fick txb den sen!
Lille & Martin tog första doppet i havet en dag & jag stog brevid filmade & bara garva.

Vi fortsatte att vara på skäret varje helg. Vi klättrade in till herrgården till Ankarström en natt oxå. Dennsi fyllde 18 & Lukas fyllde 17 så de blev skojig fest! Valborg blev boring i år igen. Jag tog men ur karuselen & började fatta.



-MAJ-

Julle fyllde 17, firade henne på skäret, även du var där & jag var så arg pga de så jag kunde spricka.
Jag drog ut min första tand. Julle Jag & Säll bodde i stan i Julles pappas nya lägenhet. De var så sjukt varmt dessa dagar så Julle & jag shoppade i shorts ist för att gå till skolan.
Eve hade 18 års fest i Vrena. Oxelö-marknad dan efter & du b var i mitt huvud mer en vanligt dessa dar.

Jag följde med Carina & Julle till Ullared & shoppade gärnet. den 23 vann vi biljeter till Hultsfred & jag var lykliagste i världen. Hela höst/vår terminen hade jag undrat va fan du höll på med, hur man kunde göra så mot en kompis & jag såg dej J bara må sämre & sämre pga de. Vi den här tiden var du/ni som döda för mej.

Ännu en gymnasie fest dansade facethree igenom & natten spederades på statshus trappan där Säll visade sina fina cheerledning hopp mm^^



-JUNI-


Månaden började med att jag fick min tandställning & de gjorde ont som satan.
En helg åkte jag & mina finaste med mope till uttervik för sol & bad. På hem vägen sprang jag & Nilljus ut på en äng & jag mådde underbart. Sommarlovet kom tidigare än vanligt eftersom att vi var lediga för att åka till hultan. Den 12 åkte vi till Hutlsferd & jag var så sjukt lycklig mest hela tiden, grinade till Håkan, blev kär i Lykke Li & i Markus Krunegård, träffade en grekis gud & fick äntligen se Paramore! Årets höjdpunkt var utan tvekan Hultan08. Kom hem, tältade ännu mer, Julle kom hem från Malta. Midsommarafton spenderades vid Båven. Njöt av sommaren & såg Avril på anexett den 28.



-JULI-

Myste med facethree dagarna i ända, men de roliga tog slut efter ett tag. Cyklade till vibberholmen med allesammans för grillning & mys. Myste vid höbalarna en kväll & lekte burken^^

Vi bildade Lilla Familjen & vi umgicks 24/7, nattbadade, gjorde näve osäkert & såg film nätterna igenom. Livet leket med jag kände att en bit sakandes, ni.

Men vi blev sams igen när vi var på Lussebulle kalas hos Forsman som fyllde 17, men denna dag blev de oxå massa tårar, Tobbe lämnade oss & vi alla grät ikapp.

Jag bodde bakom mina solglasögon & på stutsmattan. Fotade rosor hela hela tiden gjorde jag minsann!

Mådde lite upp & ner hela sommaren, men som tur var, så var de mest upp tack vare Lilla familjen.



-AUGUSTI-

Karnevalen i nyk var en besvikelse eftersom att de bara regnade så efter att jag & Nilljus köpte varsin apa (Kexet & Dexter) & kissat i ett parkeringshus, så drog vi hem igen till näve där kvällen fortsatte på min altan med disco till Dr bombay.

Vi fortsatte även hela aug att se på film nätterna långa hos Jimmi lr Nilljus.

Jag åkte till Ullared för andra gången detta år. Den 080808 så låg jag inlagd på sjukan för magsmärter som jag haft ett tag, men efter 25h i en sjukhus-säng med dropp, så blev de bättre & jag fick åka hem. Anna fyllde 16 & de firades med tårta, fika, middag & film med lilla familjen.

Dan efter åkte jag till Leksands vattenland med min familj & Robins familj & var borta i 3 dagar.

Sista sommarlovs veckan spenderade jag med att se på "the dark knight" med Säll, plockade blåbär med NIlljus & bakade blåbärspaj :D fira min lillasyster 13 års dag & med att umgås med facethree & lilla familjen såklart. Efter att ha bytt blogg hela året så bosatte jag mej på AllOfMyDays.blogg.se tillslut.

Skolan började & jag fick träffa min sjuka klass igen. Jag var ledig tis & ons första veckan & bara sov ist, Doris dog på tisdagen :( Sista augusti natten spenderades med att leta stjärnfall, jag såg två & önskade mej dej b.



-SEPTEMBER-

Började praktisera på H&M två dagar i veckan & de var skit kul & jag fick världens bästa handledare, Anna<3 Du försökte bli vän med mej igen men på fel sätt. Lilla Familjen sov över hos Lille men kvällen/natten förstördes av avundsjuka idioter. Börjde få ont i magen igen & var livrädd för att jag skulle bli tvungen att operera bort blindtarmen!

Den 19 fyllde jag 17 & de firades med kakkals & tjejmiddag med brudaran! Lyckad födelsedag! Eve förlovde sej & jag var kluven mellan k & b. Julle bestämde sej för att byta skola & jag var så sjukt glad för hennes skull<3

Lille fyllde 17 en vecka efter mej & de firades på byn, de blev lite för mkt av de goda ("men inte bakom konsum" "vilken fin färg de blev") men kul hade vi, men inte lika roligt på morgon efter..



-OKTOBER-

Första oktober drog vi till Sthlm för att kolla på älskade Björn<3 Jag & Säll höll på att dö när Björn kom fram på scen, efteråt hade vi ont i kinderna eftersom att vi garvat ihjäl oss. Väldigt bra dag.

Oktober rullade på, de började bli kallt & jag började prata me dej q. Jag mådde dåligt nästan varje torsdag i okt"/ Tess hade sjukt kul fest hemma hos henne & de efterlängtade höstlovet kom & Facethree & Becka såg på High school musical 3 & grinade som bebisar! höstlovet bjöd oxå på en dag i badhuset. Halloween fest på birgers, vi i facethree var dödsänglar.



-November-

Inventering på H&M, skit kul tyckte jag! Jag blev kär på nytt i 30 seconds to mars & i Jared.

Jag började Umgås med min barndoms kompis Joje igen. Blev sjuk igen & längtade som en galning till sommaren, fattade ingenting när de gällde q. Nilljus hade en mysig tacokväll med allihoppa en av årets roligaste kvällar/natt. Började lära känna Tess & Maja ännu bättre i okt/nov & de var jag väldigt gla över. Min andra Maja fyllde 18 & fick ny lägenhet denna månad. Lilla familjen & My åkte till Norrpan för att gå på Annas skolas öppet hus & åt "chines buffe" & shoppade.



-DECEMBER-

December kom & de var 1 års sen jag träffade b. Henke hade 18års fest i bruks, jag & Nilljus tog inträde & ritade svampar. Nilljus träffade R & blev lycklig på kuppen<3 Maja fick körkort & vi åkte bil hela dan!

Vi bakade pepparkakor & tittade på idolfinalen hos Nilljus dan innan lucia.

Julavslutning & jullovet kom. Jag fick en julklapp av min gulliga handledare.

Julafton kom, Becka & jag fick GH WT :D + massa annat bra. Nyår kom med en väldig fart & de blev brud Middag hos Tönt med världens härligaste brudar! Sen vidare & tillslut till hamnen vid tolvslaget, jag tappade bort dom andra precis när de blev nytt år men jag hittade dom igen fort! Tajmingen var de inte fel på denna nyårsafton heller^^

Jag, Tönt & Tobias gick till cosmos & sen hem till våra sängar!
En sjukt bra nyårsafton & ett väldigt bra år i think!



Kommentarer
Postat av: tovi

åh vad mysigt det var att kolla igenom alla bilder

puss!

2009-01-11 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0