patience ain´t my thing

Idag är de andra dagen på sportlovet! Känns som typ lördag lr söndag idag, men nej nej de är ju bara tisdag!

Today har jag varit i lilla staden & shoppat med mami & Bekis & ojoj vad jag har hittat massa fint! Mkt nöjd, men alldra nöjdas är jag med att mamma betalde hela kalaset, enda gången jag fick gräva i plånboken var när jag köpte ett bälte på Kupan för 10 spän^^ mohahahah :P & jag behöll tålamodet idag oxå, höll på att bli helt gråhårig pga min velliga & sjukt korkade mor! Shit ibland vill man bara skaka om hjärncelerna där inne i henne så att hon kan fatta enkla meningar & beskrivningar, jag fattar inte att allt jag säger går in i hennes ena öra & ut i de andra direkt! Suck! Men idag fick jag inget utbrott på henne, kanske därför jag fick så mkt med mej hem^^ Att gå på stan med min mamma är en riktig prövning för tålamodet kan jag lova, & alla som känner mej vet ju att jag har 0% tålamod, så ni förstår hur jävla duktig jag var idag! ;)

De jag inhandlade var:
-en batikmönstrad kjol - Åhléns, 79kr rea.
-långt linne med pussmunnar på - Åhléns, 75kr rea,
-svart långt bas linne - Gina, 99kr
-leggings i typ lack material - Gina, 149kr
-rött lack bälte - Kupan, 10kr
-svart hårfärg, toning - Åhléns, 60kr
-svart nagellack, depend - Åhléns, 25kr
-svarta ribbade strumpbyxor - H&M - 99kr



kisses!

Just nu lyssnar jag på den här låten: Robyn - Blow my mind

"Unbelievable, ooo it´s such a rush
So incredible, boy you make me blush
Just keep doing it , throw me into space
And I´ll be floating there for days"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0