but i'm only 17 what do you expect me to do?


hade ju då tänkt gå & lägga mej typ nu
men jag fasnade som alltid, här ist
hade ju tänkt ta ett steg närmre dej
men de sket sig
hade tänkt sparkat mej i arslet & frågat dig om allt & inget
men de blev inte riktigt så & jag ursäktar mej med
att du inte varit inne på msn på ett tag nu
en dum enkel ursäkt för en brud som jag
hade tänkt slutat med den där ovana jag har
att springa in på din bdb titt som tätt
för att titta på dina kaffe latte ögon
som i visa ljus är lika svarta som mina

hade tänkt slita mej ifrån här nu
men som ni märker så är jag inte så bra
på att göra säker jag säger till mig själv att göra
men jag får väl göra ett ärligt försök
som jag oxå ska göra med dom ovanstående grejerna
wish me luck

Kommentarer
Postat av: nillijus

SV: Ja det var en helt underbar resa :)

jag längtar också tills vi ses igen, det var alldeles för länge sedan nu <3



vilka snygga grejer du hade köpt (i inlägget innan) föresten :D och ska du färga håret svart? :O

2009-02-18 @ 11:05:33
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0