| one | list |

Senaste köpet: en marabou choklad-kaka igår med Nilljus & Stina.
Senaste förälskelse: förutom den konstanta förelskelsen i b, så äre väl Jacob Black!!!
Senast förbannad på: att folk bara skiter i mig & Jos nu för tiden i skolan! Extremt irreterande!:
Senaste sms:set var ifrån Jos, som undrade om vi hade sovmorgon imorse.
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? den bästa är ju helt klart den jag har nu & den värsta... kanske när mamma bestämde vad jag skulle ha på mig på lågstadiet, hemskt!:
I väskan har jag: kalender, nässpray, lepsyl, mitt kermit-läppbalsam, penna, plånbok, mobil, parfym, tandpetare, hörlurar, mp3, tuggumi, nycklar, hårspray, snorpapper,
Det absolut fulaste som finns: när alla ser likadana ut eller har den så kallade fjortis-stilen, gult/vitt-hår, fett utväxt, orange i hela fejjan, tröjor som är liiite för korta så dom flashar halva rumpan etc!
Har du några känslor? OM jag har! För många, snart spricker jag & blir galen!
Mest överanvända ord: fail.
Vem är bäst på hela planeten? min lillasyster & mina kusiner helt klart! Min mormor.
Hur smart är du på en valfri skala? en 7,5-8 kanske på en 1-10 skala, där 1 är iq-fiskmås.
Till frukost äter jag: ingenting, hatar frukost!!
Här lunchar jag: i resturang Gripen såklart!
Hit går jag efter jobbet: hem & somnar på soffan.
En onsdagskväll går: jag samma som ovan.
På torsdagen vaknar jag: kl8, sovmorgon, stiger upp & åker till praktiken. 

Har du någonsin?
Googlat dig själv:
haha, klart!
Sökt efter ditt namn på Flashback: på vadå saru?
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: nej.
Ljugit om din ålder: nej.
Druckit slattar: hahah jaa, när jag var ung, dum & lättlurad


lista: http://planetgynning.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0