ingen vind kan blåsa omkull oss nu



Ikväll kom jag hem efter att ha spenderat en natt hos min fina klasskompis Jos. Åh den tösen har jag tyvärr träffat alldelses för lite den här sommaren. Ni förstår, jag & Jos är så himla lika varandra. Hon är den jag viskar "de är han" eller "jag har ont i hjärtat" till i skolan. De är hon som lagar mej när jag är trasig & de är hennes axel jag lägger mitt huvud på när jag bara inte orkar mer. De är vi som alltid rymmer till kaffeterian & köper varsin kokosboll varje torsdag, vi behöver inte ens säga vad vi ska ha längre, kafeterian-tanten vet ändå. & de är jag som älskar hennes familj så mkt så jag nästan dör, åh finare familj för man leta efter. De är hennes underbara lillasyster Amanda, som har mej som idol.  Tänk de är nån som ser upp till mej, är jag verkligen så bra?
Iaf Jos är jävligt bra & under mina 26h hemma hos familjen Ledberg har vi sjungit Singstar tills vi tappade våra röster, men de var de ju självklart värt. Innan de käkade vi pizza oxå. Efter singstar såg vi på 3 filmer i rad medans vi smaskade oss mätta på popcorn & godis i driver. Vi såg på "Fjorton suger", "Hata Göteborg & "Tjenare Kungen". Den sist nämnda är nog min nya favoritfilm, jag vill oxå växa upp på 80-talet, vara tsm med "Dickan", se ut som Cindy Lauper & spela i band! När vi sett sista filmen var klockan tre så vi sa godnatt & släckte.
På morgonen (imorse) åt vi frukost i sängen medans vi kollade på nästa film i våran film-hög, "Patrik 1,5" Efter de blev de mat & sen hann vi se halv "LInas Kvällsbok" innan jag sa hejdå till Familjen Ledberg & gick till bussen för att ta mej in till Nyk & H&M där jag skulle byta en tröja.
På vägen ner till mot bussen stöte jag på en annan mkt fin Klasskompis, nämligen Viktor & hans kompis Simon & de var ju himla tur att jag träffade dom, då slapp jag vänta på min buss själv i 40min. Så vi satt där i solen på storgatan & käkade de sista av mitt godis. Sen följde dom mej till bussen & nu är jag här & nu ska jag sova.
Kräftskiva hos Tess imorn härligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0