Lista

10 FAVORITER
Färg:
Gult
Mat: ungspannkaka!
Band: 30 seconds to mars, Kent, Paramore, Kings of leon
Film: The Holiday & Edward scissorhands
Bok: Kommer inte på någon direkt favorit, men här några bra i urval; "I taket lyser stjärnorna", "En liten chock", "Ego Girl", "En blomma i afrikas öken" "Eskort" mfl
Sport: Basket & dans
Årstid: Alla förutom vinter, typ
Veckodag: Gillar onsdagar av någon konstig anledning, lill-lördag liksom & såklart fredag!
Glassmak: öhh, typ daim & vanilj & hallon & mango-sorbe!
Tid på dygnet: typ nångång på kvällen runt kl6? vilken konstig fråga!

- 8 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Utråkad med stort U, grinig & rastlös
Smak: chips-smak
Kläder: hotpants & linne
Bakgrund: på mobilen? Markus Krunegård på datorn? en discokula^^
Nagellack: rött på tånaglarna & på fingernaglarna, svart, alltid svart.
Tid:
22:51
Omgivning: tomt & tråkigt
Irritationsobjekt: Att jag har så jävla tråkigt!

- 5 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
yes
Brutit mot lagen: Japp.
Blivit arresterad: Nej, inte ännu iaf
Badat naken: haha ja, naken-bad for life!
Varit med på TV: hmm? tror inte de! Blä, jag skulle ju vara jätte bra på tv!
Kysst någon du inte känner: I have

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Svår fråga. Kan berätta allt om olika saker/händelser till olika personer, men de finns nog ingen som jag kan berätta "allt allt" för, om ni förstår vad jag menar.
Du tycker om:
Hjälp, skulle ta en evighet att skriva alla, men ni vet vilka ni är & jag är evigt tacksam för att står ut med mig :*
Du inte gillar: Alla fittor i Nyk & Näve som snackar skit, sprider rykten, mobbar, är någon annan än sig själv & behandlar folk som skit, er hatar jag!
- 2 VAL
Kaffe eller te:
TE!!!
Vår eller höst: älskar både &! fyller på hösten & våren är ju alltid våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0