lovebirds

Heeej..

inte min kväll i kväll
känner mej lite ensam
hopplös
kväd, som att jag har svårt att andas
& allt känns bara så hopplöst

alla andra värkar ha så jävla kul på sina jullov
medans jag
inte gör ett piss & bara gräver
ner mej
längre
&
längre
ner

typ..

usch den här ensamhets-känslan
bara äter upp mej innefrån
de kommer inte va mkt kvar av mej snart
inte blir de bättre av att min
bdb inte får några kommentarer längre
men de är säkert bara
jag som är alldelses
för tråkig för att få de,
vad vet jag?
ingenting längre..

Kommentarer
Postat av: anonym

gumman

<3

2008-12-28 @ 22:29:13
URL: http://percie.blogg.se/
Postat av: tovi

vi alla har väl känt oss ensamma och tomma

men, du vet att vi alla finns för dig

du är unik och du vet, du är bra.

puss!

2008-12-29 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0