Ramlar

vilken seg dag! suck! eftrsom att jag gick upp så jädrans tidigt så blir dan exktra lång, (lång)tråkig
har mest suttit vid datorn först på altan men nu i soffan (så himla praktiskt me laptop) & tittat runt på en hejdrans massa bloggar, har även ätit misslyckad managryns-gröt, massa glass & tyckt synd om mej för att jag haft tråkigt & var/är hungrig. Är ensma hemma, älskar att va de, bara de att jag börjar bli lite sällskaps sjuk, alla andra i familjen gör massa annat så jag får ta vara på tiden & typ jobba undan massa halvfärdigt & alla små läxor vi fått!
fast plugga på en lördag? öhh nej skulle inte tro de, sket i de jag sa nyss!
lyssnar på gammla skivor gör jag såklart & läser igenom min hög med halvlästna tidingar, jag älskar tidningar & jag har typ all tid i världen i veckorna men ändå så blir de bara en hög av alla olästna tidningar, synd men nångång en månda senare blir dom faktiskt lästna, bättre sent än aldrig!

nilljus är nästan frisk nu, feber-fri iaf, så hon kommer med & leker med oss ikväll hos lille, mysss!
jag längtar! sitter redan & klurar på vad jag ska ha på mej, fast att vi typ bara ska kolla på film kan jag inte låta bli & att försöka komma på en "perfekt" outfit, helst på ett sätt jag aldrig matchat ihop plagg på förut, jaja de blir nog bra, skulle vilja ha mysbyxor för en gångs skull men dom är borta! har inte haft dom på hela sommaren & ändå har dom sprunigt & gömt sej! lite smått ireterande, tur att de inte är något annat mer viktigt plagg som rymnt iaf!

Kärlek babez<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0