| en | lista |

Vad har du på dig? en svart cheap monday t-shirt, trosor från h&m & mössa, före sovdax uniform alltså.
 
Hur mår du? trött, men vill inte sova. lite små förskyld, men mår rätt himla okey trots allt.
 
Vad önskar du just nu? att jag hade en plan, en hint, en svag aning om vad jag vill göra med mitt liv, önskar att jag visste vad jag ska göra här näst. önskar även ett stycke sovsällskap, har ingen vidare lust att sova själv inatt. sen önskar jag mig en egen lägenhet till mig & Lisa eller ett stort hus där jag & mina brudar kunde ha ett fint kollektiv liv ihop, gahha de vore perfekt de! & en mops, oxå, såklart, som alltd!
 
Vad har du ätit idag? pannkakor & litervis med kaffe till 'frukost', fläskfile, klyftpotatis & diverse okända & kända grönsake till middag, en halv bulle, lite chips & en kopp te nu ikväll.
 
Vad ska du göra imorrn? om dom inte ringer från jobbet & vill att jag ska komma & hjälpa till inför inventeringen på tisdag, ska jag röja lite, sy en del, försöka skriva en bra massa, lister & sånt kul. fira min mor på kvällskvisten som fyller år imorn (idag) & självklart kolla på en hel drös med avsnitt av 'Tre Kroner'
 
Och på söndag? ska jag spendera ett x antal timmar i bil, då vi åker hem från min släkt & min kusin Majas dop då. jag kmr alltså dricka kaffe, sova, lyssna på musik & gnälla på att de är trångt i baksättet hela söndagen.
 
Vem saknar du? mina brudar - saknar att vara alla vi fem. mina två bästa killkompisar & läskigt nog jävligt mycket efter A.
 
Senaste köp? i diverse väg - lantchips & cola. i klädväg - en Batman t-shirt från gina.
 
Vad skrattade du senast åt? åt allt roligt Ante skriver i våran quizkampen chatt.
 
Vad grät du senast åt? fick nån knas attack igår kväll i min stilla ensamhet & grät lite åt livet i allmänhet, åt att filmen jag höll på att kolla på var så fin & åt att jag var/är orolig för A.
 
Vem sov du senast med? slumrade en stund brevid wingman & Freddy igår när vi kollade på repriser & va bakis.
 
Vad läser du just nu? senaste numret av ELLE, Chic, Sofies Mode, Klick & boken om Guns n' roses. samtidigt.
 
 
Senast sedda film? såg 'The Lucky One' igår, fin men lite halvtråkig. stort plus på att Zac Efron var med iaf, han har ju blivit läskigt snygg & härligt manlig.
 
Vilken svordom använder du mest? ja, vilken svordom använder jag inte? fi**a & 'k*ken i fi**tan' (haha Hultsfred & Joline<3) är väl de som oftast färgar min mun svart.
 
Vem var den senaste som ringde dig? Julia idag som jag missade.
 
Senast 3 inkomna sms?
 
”haha, jag är också förrvirrad :P rackarns om hon kommer nu i helgen så är jag juh också borta. vi kanske kan få till en middag på söndag innan hon åker :) :D <3” från Engström som var lika förrvirad som jag över vilken helgen Jozze kommer hem egentligen & så.
 
”ja jag har gjort de:)” från syster som menade på att hon hade sms:at pappa & frågat om han skulle in till stan.
 
”Ja! för mycke nästan! :)!” från Mattias som var på fest & hade de skoj, nästan för mycke skoj tydligen.
 
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? ”tror att hon kmr denna helg & att hon åker hem lördagen där på! <3<3" Till Engström, förvirringen fortsatte råda om när Jozze kmr hem.
 
Vilken är din favoritfrukt? passionsfrukt & citron.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? blev jämnförd med karaktären 'Summer Roberts' spelad av Rachel Bilson från 'The O.C', både utseendemässigt & karaktärsmässigt, när jag gick på högstadiet, men sen de inte nån speciell. byggkillarna vi hade på jobbet förra sommaren brukade kalla mig för lill-Kitty, efter Kitty Jutbring pga min sidecut & att jag gillar knasiga kläder, but that's it.
 
Vad är du rädd för? döden, höga höjder, djupt vatten & spöken.
 
Blir du lätt svartsjuk? ja, jag är nog rätt svartsjuk av mig skulle jag tycka, tyvärr. himla oattraktiv egenskap.
 
Din favoritkaraktär ur en serie? oj, älskar ju 'Seth Choen' & 'Summer Roberts från min favorit serie of all time 'The O.C', sen gillar jag 'Pam', 'Jason Stackhouse' & 'Eric Northman' från mina andra favorit serie 'True Blood' & sen kan man ju bara inte älska 'Samantha' i 'Sex And The City'.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? En annan kompis Mattias än nämnd ovan, som skrev om sina planer på att flytta till Näve & ville ha lite råd kring de.
 
Vilket språk hade du velat lära dig? har alltid velat kunna snacka flytande Franska, tänk om kunde de, vilken grej!
 
Vad för sorts killar faller du för? manliga killar, eller ja, manliga män, lagom muskelösa, med skäggstubb, tatueringar (mycket viktigt), som har snygg stil & snygga skor (också mycket mycket mycket viktigt), har humor, skulle dö utan musik, vet vad dom vill (de är sexigt), är duktiga på att visa uppskattning, är sociala & tycker att ens vänner är lika livsviktiga som jag tycker mina är för mig, är musikalisk så vi kan jama tillsammans. om killen kan åka bräda är ju det också ett plus! men oftast så faller jag får långa, smala, svåra men ack så vackar unga män istället, men men.
 
Vart vill du åka just nu? till älskade London! eller till något varm ställe med ett stort kompis gäng - brudarna mina & Näve grabbarna, typ dra ner till Malat allesammans & hälsa på Nyman & Challe, jävlar de hade vare någe de! annars hade en spontantrip med grymt sällskap var som i Sverige (helst Malmö) också varit fint.
 
lista snodd av:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0