| ingen | vind | kan | blåsa | omkull | oss | nu |

_lite instagram bilder från dom två gångna veckorna som varit fulla av faktikst enbart roliga grejer -
barbent premiär, bleka ben & häng på altanen. intog min frukost i sängen, så som varje morgon numera faktiskt, tillsammans med ett avsnitt av någon serie &/eller med en bra bok.
firade bästa Alex's 26års dag ute i Hagalund med hela grymma grabb gänget, Pernilla, min pärla Céline & Lisa som va på efterlängtat besök. vi spelade en vild omgång av 'med andra ord', tjejerna mot killarna & ägnade resten av kvällen på O'learys.
dagen efter åkte jag med Céline, Josse & Ruth, hem till mig & hängde på min altan hela eftermiddagen - gjorde skagen mackor, käkade glass med hallon/jordgubbar, snackade skit & målade naglarna i alla regnbågens färger.
gick promenader ner till våran båtplats för att läsa en stund. tittade på den rosa himlen om kvällarna.
glass premiär i hamnen med Allie, Jozze, Rille & Céline. på kvällen satt vi på Jozze's balkong, spelade kort & drack öl, innan vi gick in för att mysa i en enda stor hög.
morgonen efter, på onsdagen, gick jag upp tidigt för att ta bussen in till stan för att äta frukost på Mekka & sedan traska upp till sjukan för att ge blod.
efteråt, plockade Jozze upp mig & vi åkte ner till Näve & hängde på Skäret, like the old days, hela dagen - vi fikade & snackade snusk medans Bella svalkade sig i Bråviken.
jag drack rosé & åt brysselkransar & brände näsan, innan vi gick vidare till Bolags bryggan & sen en sväng i skogen förbi Ängsberget & bäcken. helt underbar dag.
på kvällen firade vi att grabbarna våra vunnit deras fotbolls match med 4-0, med en spontan utgång på Rocken - shotrace, glädjetårar & bästa Näve-grabbarna.
hela helgen (tors-sön) jobbade jag & mina kollegor arslet av oss under våran mest lönsamma & slitsamma löningshelg ever. efter jobbet på lördagen gick jag & mina Josefinosar ner till Lotsen & käkade i solen, innan vi plockade upp Céline & åkte för till Bergshammar för att heja på Loreen. (kan fortfarande inte fatta att vi vann, helt sjuuuuuukt)
Jozze & Ruth efter våran middag på Lotsen & tjusiga blommor jag fotade under någon av mina promenader.
i söndags möte jag upp Josse efter jobbet, vi la oss i Gripsholms parken, käkade burgare, solade & lyssnade på musik. perfekt avslut på veckan.
idag har jag roat mig med att power walk:at en bra bit på Sörmlandsleden, hela 6,6km! så sjukt stolt över mig själv! så nu har jag hux flux blivit ett Sörmlandsleden-freak. älskar att vandra/traska/gå/promenera.
_sen har jag såklart gjort massa annat kul som inte fastnat på bild, tex har vi två lördagar i rad dansat oss svettiga på cocktails, varit på Julia & hennes kompis Josse's (fan alla heter Josse) födelsedags fest där vi lekte massa lekar så som 'hela havet stormar' som jag vann (fortfarande galet stolt över de), tittat på massa fotbolls matcher, jag har bankat på d's sovrumms fönster mitt i natten när porten va låst, vi har haft knasiga efterfester & förfester, gått hem när natt blivit dag, luktat på försommaren etc, etc.
helt galet vad livet är fint just nu, när vår blir till försommar, försommar till riktigt sommar. vill bara att allt ska forsätta vara såhär fint. jämt. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0