| those | were | yesterday's | feelings |

när man känt i magen i flera veckor att allt inte står rätt till
att du är påväg bort
att historien nog kommer upprepa sig snart
& när man får bevis på att magkänslan sin har rätt
är det dax
på riktigt denna gång
att lämna
innan du blir lämnad själv
radera bort hela din existens
radera nummer (som jag dumt nog kan utantill iaf)
ta bort på facebook, instagram
radera alla bilder som finns på alla möjliga hårddiskar & i mappar
ta bort, radera, sudda ut
cause 'shame on you if you fool me once, shame on me if you fool my twice'
man utvecklar nog ett sjunde sinne om man blivit krossad en gång förut
varenda ven & musklel känner vitring av tresamhet direkt
& berättar så snällt för dig flera veckor innan det slår ut
förbereder en flyktväg innan faran bränns på riktigt
för den här gången ville jag verkligen inte vara med
ville inte uppleva den smärtan & kaoset igen
denna gång sa jag istället ett ljudlöst hejdå & gick ur & upp med huvudet högt
jävligt högt
& de kan inte kännas bättre
dom trasiga, envisa fjärilarna i magen har byts ut mot en känsla av ovinnerlighet
fuck you motherfucker & highfive till mig.
jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen
aldrig älska dig igen
jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen
aldrig älska dig igen



Kommentarer
Postat av: emilia

åh vad fint.

2012-05-16 @ 16:29:50
URL: http://overgaard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0