| Δ |

_& jag kan inte sova som vanligt. i mitt huvud är det ett pågående irreterande virrvarr av allt &
inget. som vanligt. vill helst åka bil. konstigt nog. snabb snabb på slingriga vägar med fönstrerna
öppna & med öron bedövande hög musik på. med någon trevlig själ som kör, typ jozze, medans
jag sitter på passagerar sätet & sjunger med. cykla nerför läskiga nedförsbackar med mina
grabbar med fnitter i magen & mjölksyra i benen skulle också funka. att ligga i j's svala säng &
rita med fingret längs konturerna på orden på hans bröst skulle också vara att föredra.
allt utom att sitta i denna obekväm ställning & ha noll sovgrus i ögonen & med massa påtvingande röster
i huvudet som säger åt mig, som så många gånger förr, att ta död på den här mitt emellan stadiet
vi är i nu, som vi alltid varit i. allt på en gång men ändå för lite.
/are we dating? are we fucking? are we bestfriends? are we something?/
source: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0