| weight | of | the | world |

_& idag såg det ut som ovan - vaknade upp i ett tomt hus - bäst, kokade kaffe till min termusmugg, drog på mig mina vita converse för första gången den här våren & gick på blåsipps jakt. hittade blåsippor i mängder, fina krokosar, en nyfiken katt, fotade trädtoppar & tjusiga brevlådor. sen gick jag hem igen. helt svettig, fast att jag bara hade skjorta & tunn jacka.
_ikväll kom wingman över & hennes R - vi satt i min säng, spelade spel, skrattade, läste tidningar & skrattade åt galna youtube klipp med syster. nålade även in R's kostym som inte vill sitta som vi vill, så nu blir de upp till mig att fixa till det. blir nog bra.
tänk va lite skogsluft, solsken & vår torr asfalt kan göra en glad i magen. galet. ++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0