| i | love | | you | that's | all |

känner mig nästan nykär.
eller det kanske är såhär det känns när man får i riktiga ord på pränt, tecken på att den man älskar, faktiskt gör det tillbaka.
fast vi har ju alltid sakt att vi gör det, älskar varandra - på ett konstigt sätt.
men det är ju när någon säger eller visar det, som det på riktigt känns av.
som i måndags när du skrev 'älskling' till mig för första gången, blev alldelses generad nästan & varm i magen. var tom tvungen att print screen:a & sms till wingman.
idag skrev du helt, out of the blue, att du älskade mig, bara sådär.
herregud blir helt kaos i magen då, alla fjärilar flxar runt & börjar joddla av lycka. på riktigt.
det är som att du liksom jag, känner av våren i kroppen, är det inte så dom säger - att man blir kär på våren pga av ljuset & så? måste vara något sånt, eller så har du fått en knäpp i huvudet. något måste det var som får ditt fåordiga & ibland kalla vokabulär att vända & bli precis tvärtom. inte för att jag klagar, det kunde inte ha varit bättre. nästan.
egentligen är det ju bättre om man visar att man älskar någon istället för att säga det, helst en mix av båda, men när dig gäller dig, oss, så är det här ett jättekliv i sjukt tjusiga gummistövlar. & just nu är jag så galet lycklig över det att jag själv skulle kunna börja joddla ikapp med mina fjärliar i magen.
på repeat: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0