| down | the | line |

_& jag vet inte riktigt var alla orden tagit vägen här. dom finns, men tiden till att få dom på pränt finns inte. eller det tas inte tid helt enkelt, & just nu får de vara så.
_jag roar mig om dagarna med att jobba, äntligen har mitt sommar schema startat. annars är jag fortfarande små sjuk från Hultsfred, men det vare såklart värt.
_när jag inte hostar, snorar, jobbar eller drömer mardrömmar & fryser/svettas ihjäl om vart annat på nätterna, umgås jag med de mina finaste, j, j, j & c = mina styrke-sparvar & the love of my life.
_eller så hänger jag under maskroslampan. vilket har börjat ge mig nytt fladder i magen efter månader av högljuda svarta tårar. att ligga med huvudet på ditt bröst, eller känna hur ditt hjärta slår snabba slag 04:30 & se solkatter från solen som letar sig in mellan persiennerna. lägga näsan vid din nyckelbens skål & i hemlighet önska att den här helvetes långa matchen aldrig ska ta slut.
_små, små tomtesteg tar vi & jag skulle inte vilja något annat. när man så länge gott i alldelses för stora gummistövlar som tar en mil i ett kliv, är det rätt befriande att inte behöva dra på sig dom där gummistövlarna igen, dom gav ändå bara blödande evighets skavsår & inget som helst bra tillbaka.
_ fint är livet & jag nyper mig i armen & väntar på sensommar stormar som jag inte kan låta bli att tro finns runt närmsta hörn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0