|sömnen | kommer | som | en | vän | den | dömer | ingen | glömmer | ingen | öppnar | bara | famnen|

_har sovit så förbannat illa två nätter i rad, inatt låg jag klarvaken halv02 & spelade spel, skrev av mig på mina iPhone anteckningar, kollade igenom bilder & skapade mig ett instagram konto (weekendwarrior_ heter jag där, följ mig) utan någon vidare framgång till att bli trött. tillsist kom sömnen krypandes & jag spenderade resten av natten med att drömma om att jag förlovade mig med j, (här om natten drömde jag att jag var gravid med tvilling pojkar, i förrgår gifte jag mig & inatt förlovade jag mig, vad blir de inatt? min födelse eller begravning?) jobbade på konsum & hånglade upp någon okänd 93:a!
det där med att sova själv är tydligt inte min grej. +++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0