| p3 | guld |

_underbar & lite konstig känsla att titta & njuta av årets P3 Guld gala med massa vin i kroppen - jag & C sjöng med för fulla muggar, sympati-applåderade, hade gåshud över hela kroppen till underbara Veronica Maggio som öppnade galan så fint, jag gjorde endorfin-volter till Rebecca & Fiona, vi var alltså sådär allmänt super lyckliga & högljuda till resten av vårat sällskap stora fasa!
dock så fick nästan inga av dom jag hade röstat på, något pris som tex. Newkid & Veronica Maggio (att Veronica inte fick något pris överhuvudtaget är för mig helt jävla otroligt! så jävla fel) men himla fin gala ändå, särskilt att bästa Markus Krunegård premär spelade sin nya singel "everbody hurts". lite ont i hjärtat gjorde det ändå förstås, då de va tänkt att vi skulle vara på plats & njuta va allt det fina, live, men icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0