|I'm | running | out | of | time | so | let's | dance | while | we're | waiting|

_spenderade min helg i Linköping, hos 148:an & hos finaste Lisa. det var lite växlingsfest/avskedsfest då Moa skulle flytta ut & vidare till Dublin & Lisa officiellt skulle flytta in.
fina, nya, snäll människor, framträdande som var så roliga att jag fick ont i käkarna, öl & häng i köket, ut & vidare mot centrum & HG. dans, dans, dans & jag köpte min billigaste white russian nånsin (87kr) & sen avslutade vi kvällen med käk på bruger king - alla satt tysta & bara njöt, har nog aldrig njutit av en burgare så myckte som då, ojoj. Lisa hann bli uppraggad av en rolig men skum norrläning innan vi tog bussen hem. sov som en liten bebis hela natten i Lisas säng som nog är jordens skönaste säng, lätt!
for sedan med tåget hem igen. mycket, mycket fin helg! +++++++
(tummen upp för kassa iphone bilder förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0