| good | for | my | soul |


_gick upp vid kl10 (svin tidigt för att vara jag) för att kriga om fashion against aids plaggen på hm.com. efter mycket svordommar & väntat fick jag äntligen tag på den mönstrade bomberjackan jag suktat efter så länge, så nu är den på väg hem till mig! tyckte jag var riktigt duktig som endast nöjde mig med ett plagg från årets kollektion haha!
_resten av förmiddagen ägnade jag åt att dricka kaffe i soffan med datorn på magen & kolla senaste avsnittet Stylisterna & dom två sista avsnitten av min favorit serie, Hustoppen. ovan kan ni se klipp från mina favorit hus, skulle absolut inte säga nej till att flytta in i slakteriet! (översta klippet)
här kan ni även se alla avsnitt i sin helhet 
_annars förundras jag över hur mycket man hinner med om dagarna när man går upp kl10 istället för kl13-14, som jag vanligtvis brukar göra. dock börjar en nattuggla som jag redan bli lite seg i kolan & längtar lite smått efter sängen min, kroppen är väl fortfarande i chock efter att för första gången på mycket länge gått upp innan lunch.
_ovanligt glad är jag idag också, dels pga att jag lyckades få tag på jackan & för att min fina BosseJosse fick en liten Lilly inatt, äntligen! ♥ +++++++
lyssna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0