| noll |

_att vara rastlös är lite av min grej, min huvudgren i både vm & em & det står tom i mitt pass att jag har rastlös som andranamn. typ. & det här med att vara hemma & vänta på bättre tider, våren & på att telefonen ska ringa, så jag kan få gå & jobba, gör mig minst sakt rastlös. & lite galen.
& inte tar jag all denna tid till att göra nytta, som att göra massa vuxen-grejer, som att skriva cv & ställa mig i bostadskö. nej. jag vänder på dygnet, kollar på serier till halv 3 på nätterna & äter frukost kl 2 eftermiddagen där på. sitter framför datorn, pillar mig i naveln, dricker kopiösa mängder kaffe, kedjeröker, babblar, snackar i telefon, snackar i telefon & snackar i telefon (comviq-reklamen).
fast i nån sån här mellan fas. en sjukt tråkig & seg, mellan fas. därav är min inspiration numera är likamed noll. zero. 0. vilket syns himla tydligt här. har inte ens lust att fota längre. noll. noll. noll. noll
ordbajsning big time. +++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0