| music | for | girl |

lite såhär såg jag ut igår. kände mig super fin i min nya fin fina tröja i världens härligaste färg röd/orange som gjorde mig glad, glad, glad (h&m 99:-) dock var den alldeles för varm att dansa på ett trångt dansgolv utan ac i. men de får man ta när man bestämmer sig för en liten spontan sväng om. & frös när vi gick hem, de gjorde tack vare den icke!
¯
har gjort en liten fin playlist för trötta vardagar & den heter just 'lite feel good music för trötta vardagar' klicka för att lyssna.

Kommentarer
Postat av: monika.

fy bubblan vilken cool brutta du er!

2011-03-19 @ 22:18:02
Postat av: m@rtina

sv: nemen åh tack så hemskt mkt monika!!

2011-03-19 @ 22:49:09
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0