| to | do | list | 2010 | - | redovisningen |

Medans jag kämpar med min års resumé så kan vi ju alltid kolla tillbaka på min To do list för 2010 & se om jag lyckades med alla punkterna:



Δ Skriva upp exakt allt jag handlar under hela året - för att få koll på hur mkt jag spenderar.
- Jajamen de har jag faktsikt gjort! även om jag i nuläget ligger efter & inte redovisat sen nov. but am geting there.

Δ Ta studenten - helt jävla overkligt & extremt extremt skrämande!!
- de lyckades jag oxå med & hjälp de var verkligen det roligaste detta år, ja de roligaste nånsin & det sorligiaste oxå. älskade underbara HV07 ♥

Δ
Ta bort min tandställning - oh god vad jag längtar efter den dagen.
- så jävla skönt, vilken befrielse, kunna äta vad fan som helst & le, le med tänderna, vilket jag avskytt & undvikit hela mitt liv, fram till då den 9 februari, befirelsens dag.

Δ Besöka minst 2st festivaler i sommar.
- den punkten jag är mest besviken över att jag inte prickade in. en festival var iaf inplanerd, för 2st hade varit omöjligt med mitt schema. men en vecka innan avfärd kom årets sorligaste besked - Hultsfred läggs ner. min stora kärlek gick i graven & jag lite med den. så de blev inge festival alls detta år. om man inte räknar med Typ en festival & Rix Fm festival i Norpan haha.

Δ
Se Markus minst 43 gång, minst!!
- snacka om ett väldigt högt mål! en gång blev de iaf, på hemmaplan, skeppsbron den 22maj & det blev både fota, snack & kram med mannen min efteråt. grymt.

Δ
 Pierca tungan.
- fegade ur & har velat fram & tillbaka hela året. men nu lutar det åt att de blir av, for now iaf.

Δ Kanske testa på hur de känns att falla handlöst för någon annan än b.
- & det kan jag lova att jag gjorde. big time. på både gott & mkt mkt ont.

Δ Klara av att läsa matte b på egen hand & bli godkänd.
- ehe, jag öppnade inte ens boken, gjorde inte enda tal. matte + jag = inte sant at all.

Δ
Öppna ett till sparkonto & börja spara som ett as till resor.
- Cheak! dock så blev det inte så mkt sparande, men lite iaf

Δ
Fortsätta blogga.
- jarå, även om de varit himla lite av den delen i perioder.

Δ
Höja mig i svenska b & i stil & konst-historia.
- jajamen de gjorde jag allt i båda fallen!

Δ
& HA DET TIME OF MY FUCKING LIFE THIS YEAR!! YEAH!
- & det tycker jag verkligen jag har haft. har haft så jävla roligt under 2010 att de är galet. & jag har levt, fullt ut, de har jag.

2011 To do list is coming soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0