| lägesrapport | torsdag |


hej svejs. jag är konstigt nog bakis, såhär på kvällskvisten, var icke de imorse, de måste ju då betyda att jag varit full hela förmiddagen? spenderat natten & dagen med Julius. vi har svängt våra lurviga på O'learys (R.I.P Volym) & varit på 1 års kalas. just nu tjatar vi på the man in this house att vi ska åka & käka Max, de går sådär. pga dagens snöstorm blir kvällen lugn & natten kommer formodligen spenderas på Julius soffa igen. de va lite de jag ville säga. + att mitt dumma förvuxna hjärta håller på att repa sig & anta sin "normala" form igen. sådär ja. klart slut frön.

Kommentarer
Postat av: emma

sv:



tack tack tack martina! det känns fantastiskt, känner mig hel på något sätt och konstant trygg. lustigt det där. jag tyckte faktiskt inte att det gjorde särskilt ont, men då har jag handleden att jämföra med som jag tyckte gjorde jätteont. åh, vilken fin idé! :* det måste du göra en dag.

2011-01-06 @ 18:19:00
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0